Про підсумки роботи  зі зверненнями громадян  за 2015 рік.

Про підсумки роботи  зі зверненнями громадян  за 2015 рік.

 

 

Відповідно до завдань, поставлених Урядом перед Пенсійним фондом України, питання роботи зі зверненнями громадян стали першорядними в роботі управління. В управлінні запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян, постійний моніторинг додержання законодавства з питань звернення громадян, безумовне виконання графіків прийому та покращення умов прийому громадян .

        Протягом 2015 року до управління надійшло 33 письмових звернення громадян та 1 від філії юридичної особи, що на 8 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від заявників надійшло 34 звернення.

       У зверненнях громадян висловлюється незадоволення розміром раніше призначених пенсій, порушуються питання надання інформації щодо пенсійного забезпечення та роз’яснення щодо пенсійного законодавства. У більшості звернень громадяни висловлюють стурбованість з деяких проблем: щодо розміру призначеної пенсії або результатів перерахунку.

          На 32 звернення, що надійшли до управління спеціалістами надано обґрунтовані відповіді у термін до 15 днів, 1 звернення було надіслано за належністю, 1 знаходилось на виконні.

         В управлінні запроваджено постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян. Повторних звернень за звітний рік  не надходило.

З метою попередження звернень громадян, в тому числі і повторних, управлінням проводилася інформаційно - роз’яснювальна робота. Так, протягом 2015 року в рекламно-інформаційному тижневику «Новопсковщина» опубліковано 26 статтей, в районній газеті «Перемога» - 2 статті, розміщено 55 статей на сайті управління, 15 виступів на районному радіомовленню, проведено 5 скайп – зв’язків мобільного соціального офісу «Бібліотеки Новопсковщини – платформа інформування громадян» та 6 скайп-зв’язків управлінням. Надруковано та розповсюджено 1826 буклетів з питань: «Легальна заробітна плата – запорука забезпеченої старості», «Інформація щодо виплати пенсій», «Необхідні документи для призначення пенсій», «Прийом громадян за принципом «єдиного вікна», «У солідарній системі кошти державні, у накопичувальній свої». Проведено 3 інформаційно – консультаційних заходи з громадянами Новобілянської, Закотненської, Танюшівської сільських рад в рамках проведення виїзної акції з використанням мобільного центру зайнятості «Ми працюємо, щоб працювали Ви!» та співпраці з мережею бібліотек «Бібліоміст».

З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом, в управлінні  працює постійно діюча “гаряча” телефонна лінія, на яку можна звернутися  за телефоном 2-29-01.

 

 

 

Прийом громадян в управлінні ведеться за принципом «єлиного вікна» без розподілу за територіальним принципом. Відділ обслуговування громадян працює з відвідувачами з понеділка по четвер  з 8-30 до 16-15; у пятницю з 8-30 до 15-15. Обідня перерва з 12-00 до 12-45. За консультаціями можна звернутися за телефонами 2-29-01, 2-11-64.

 

 

 

Начальник відділу обслуговування громадян                                А.В.Бур’ян