Сьогодні: понеділок, 27 березня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Новопсковська РДАДіяльність РДАСоціальна сфера
Соціальне забезпечення

Інформація

про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації

від 25.05.2016 № 268 «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків влітку 2016 року»

 

Турбота про здоров’я дітей є одним з основних показників ставлення держави до підростаючого покоління. Тож, серед головних завдань у сфері забезпечення соціального захисту дитинства є реалізація права дітей на оздоровлення та відпочинок.

Відповідно до Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”, у першочерговому порядку оздоровленню та відпочинку підлягають діти, які потребують особливої уваги та підтримки: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти осіб, визнаних учасниками бойових дій, діти, один із батьків яких загинув у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту, діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи, бездоглядні та безпритульні діти, діти-інваліди; діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи, діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; діти з багатодітних і малозабезпечених сімей; діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків; діти, які перебувають на диспансерному обліку; талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій; дитячі творчі колективи та спортивні команди, а також діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 25.05.2016 № 268  «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків влітку 2016 року» було затверджено склад координаційної ради з питань літнього відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків та мережу таборів з денним перебуванням, які було створено на базі загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів  Новопсковського району.

На проведення літньої оздоровчої кампанії 2016 року з районного бюджету було виділено 181,5 тис. грн. За рахунок цих коштів було придбано путівки до ТОВ «Новопсковський санаторій «Перлина» (102,1 тис. грн.). На організацію відпочинку школярів було виділено 79,4 тис. грн.

Мережа таборів з денним перебуванням у порівнянні з минулими роками суттєво змінилася. Всього протягом літа  працювало 27 таборів, до яких  було залучено   1319 дітей. 

            У рамках оголошеного Президентом України 2016 року-Роком англійської мови  була  організована  робота 24 літніх мовних таборів на базі шкіл, куди було залучено 1151 учень, з яких 593 чол. - діти пільгових категорій. 40 дітей Новопсковської Газопроводської школи отримали  послуги з відпочинку шляхом участі у   проекті «Go Camps» (у рамках співпраці з громадською організацією Go Global) у всеукраїнському літньому мовному таборі  на базі  Володарської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Київської області. Перебуванням у літніх мовних таборах діти залишилися дуже задоволеними, адже організований цікавий відпочинок був поєднаний з можливістю покращити свої знання з англійської мови. 

            Один табір працював  у режимі табору з денним перебуванням на базі Новопсковської газопроводської ЗОШ І-ІІІ ступенів (всього 49 дітей, з яких 18 – пільгових категорій).

            Талановиті та обдаровані діти, лідери дитячих громадських організацій, учасники  дитячих творчих колективів та члени спортивних команд мали можливість   відпочити у двох профільних таборах відпочинку на базі Новопсковського будинку дитячої та юнацької творчості та Новопсковської дитячо-юнацької спортивної школи (119 дітей, з них 67 були оздоровлені за бюджетні кошти).

            Цьогоріч велику допомогу в організації відпочинку та оздоровлення дітей надали волонтери. Завдяки Союзу юристів України, Міжнародному благодійному фонду «VOLONTER FOND» 4 учні Можняківської школи оздоровилися у таборі «Зелені пагорби» Чернівецької області. Група цивільно-військового співробітництва оперативно-тактичного угрупування «Луганськ» організувала відпочинок 19 дітей Білолуцької гімназії та Писарівської школи у дитячому оздоровчому таборі «Сигнал» Рівненської області.

            Дитячі заклади оздоровлення на території району відсутні. Проте, цього року діти нашого району мали можливість оздоровитися в ТОВ «Новопсковський санаторій «Перлина», який за максимально короткі строки створив для цього всі необхідні умови. Хочеться висловити за це вдячність керівництву санаторію та сподіваємося на подальшу співпрацю. За рахунок коштів районного бюджету було придбано 24 путівки для дітей пільгових категорій:    з них 8-дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 1 - з багатодітної сім’ї, 4 – талановитих та обдарованих, 1 - дитина, яка перебуває на диспансерному обліку, 3 дитини-інваліда, 3 дитини працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села, 4 дитини з малозабезпечених сімей.

Також, діти-інваліди та діти, які перебувають на диспансерному обліку, мали можливість оздоровлюватись в оздоровчих закладах підпорядкованих Міністерству охорони здоров’я України за путівками Новопсковського районного територіального медичного об’єднання. Під патронатом голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Гарбуза Ю.Г. 37 дітей  пільгових категорій з нашого району мали змогу відпочити 10 днів на березі Чорного моря в ДОТ ім. Юрія Гагаріна в місті Скадовськ.

В Українському дитячому центрі "Молода гвардія" за путівками, що виділяються по лінії  Міністерства соціальної політики України, на сьогоднішній день вже оздоровлено 18 дітей , а в Міжнародному дитячому центрі «Артек» 4 дитини, з них 3 дитини позбавлених батьківського піклування, 1 дитина-інвалід, 2 дитини особи, визнаної учасником бойових дій, 15 дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей та 1 обдарована дитина.

Загалом, за рахунок залучених коштів та коштів районного бюджету, в поточному році оздоровленням та відпочинком охоплено 1753 дитини, що становить 54,1 % від загальної кількості дітей.

 

 

 

 

 

Начальник управління

соціального захисту населення                                                      І.М. Гаркавченко

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 21 червня  по 29  червня  2016 року :

  1. Було проведено 10 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї

4  акта проведення перевірка правильності та повнота інформації        щодо надання житлової субсидії

  1. Прийнято 2 заяви про взяття на облік щодо забезпечення санаторно – курортною путівкою

Прийнято 2 заяви щодо виплати грошової компенсації замість санаторно – курортної путівки

3) Прийнято заяв – 40

    з них :

    допомоги – 24

    субсидія – 5

    перерахунок субсидій – 4

    припинення субсидії – 7

  

  1. Прийнято заяв на допомогу – 68

видано довідок ВПО - 6

видано посвідчення інваліда війни – 1

прийнято документів справ пільговиків :

всього – 8

в т.ч. УБД АТО – 3        з початку року 218

багатодітні сім’ї – 5

видано посвідчення інваліда війни - 1

  1. 23.06.2016 – 596,29 аптека

24.06.2016 – 6991,98 субсидія житло

6) 26.06.2016 заїзд в табір дітей :

    Всього 24 дитини

    Бюджет -16 чоловік :

8 чоловік – діти - сироти та позбавлені батьківського                                                                                               піклування

3 чоловіка діти – інваліди

4 чоловіки – малозабезпечені

1 чоловік – СЖО

20 % - 5 чоловік : 2 чоловіки – відмінники

                               2 чоловіки – талановиті

                               1 чоловік – диспансерний облік

30 % - 3 чоловіки – діти працівників АПК та соціальної сфери села

 

 

 

 

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 14 червня  по 21  червня  2016 року :

  1. Було проведено 19 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї

15  актів проведення перевірка правильності та повнота інформації        щодо надання житлової субсидії

  1. Прийнято :

- 1 заяву до відділення соціальної допомоги вдома територіального центру ;

- 2 заяви про взяття на облік щодо забезпечення санаторно – курортною путівкою

- видано 4 направлення для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

- 9 інвалідам призначено грошову компенсацію замість санаторно – курортної путівки

3) Прийнято заяв – 59

    з них :

    допомоги – 24

    субсидія – 25

    перерахунок субсидій – 3

    припинення субсидії – 7

   Виписано та видано 2 посвідчення на інвалідів з дитинства

4) На обліку перебуває 6429 ВПО

    - видано довідок – 15

    - видано дублікатів – 109

    Прийнято 10 заяв від УБО АТО

    Всього 215 УБО АТО на обліку

    Прийнято заяв на виплату ВПО – 45

    Зроблено – 5 запитів про зняття з обліку

    Прийнято 2 декларації від багатодітної сім’ї та 1 декларація від дитини війни

5) Поштовий збір до допомоги дітям інвалідам в сумі 2425,83

    14.06.16 Аптека медичне обслуговування ЧАЕС 2017,20

    15.06.16 Поштовий збір компенсації за путівки 15,60 грн.

    15.06.16 Поштовий збір матеріальна допомога 8,81 грн.

    16.06.16 Додаткова відпустка ЧАЕС 1421,06 грн.

    15.06.16 Поштовий збір допомога до 9 травня 14,35 грн.

    16.06.16 Переселенці 993586,64 грн

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 7 червня  по 14  червня  2016 року :

  1. Було проведено 7 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї

60  актів проведення перевірка правильності та повнота інформації        щодо надання житлової субсидії

  1. Прийнято : 1 заяву до стаціонарного відділення для постійного проживання територіального центру

- 2 заяви про взяття на облік щодо забезпечення санаторно – курортною путівкою

- 1 заяву щодо виплати одноразової матеріальної допомоги

- видано 6 направлень для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

Призначено щорічну допомогу на оздоровлення 42 особам , які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 категорії

Видано 1 путівку в санаторій «Салют» інваліду війни

3) Прийнято заяв – 67

    з них :

    допомоги – 41

    субсидія – 11

    перерахунок субсидій – 12

    припинення субсидії – 3

4) На обліку перебуває 6429 ВПО

    - видано довідок – 24

    - видано дублікатів – 128

    Прийнято 7 заяв від УБО АТО

    Всього 212 УБО АТО на обліку

    Прийнято заяв на виплату ВПО – 92

    Зроблено – 5 запитів про зняття з обліку

5) Допомога сім’ям з дітьми , інвалідам та психічно хворим – 2909459,24

    Діти – сироти – 46780,88

    Соціальні послуги – 12215,47

  08.06.2016  Матеріальна допомога – 565,00

  09.06.2016 р. Забезпечення санаторно – курортними путівками інвалідів

  КЕКВ 2730 – 9720,00

  10.06.2016 Тверде паливо субсидія – 4622,09 

  13.06.2016  Соціальний захист громадян ЧАЕС – 41285,74 грн.

 

 

03.06.2016 Заайдарівською сільською радою була організована зустріч жителів села з заступником начальника управління соціального захисту населення Куцоконенко Л.І., з питання змін до порядку призначення житлових субсидій з 01.05.2016 року. Були присутні – 60 громадян .

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 31 травня  по 7 червня  2016 року :

  1. Було проведено 12 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї

11 актів проведення перевірка правильності та повнота інформації        щодо надання житлової субсидії

2) Прийнято 1 заяву до відділення соціальної допомоги вдома територіального центру

- 2 заяви про взяття на облік щодо забезпечення санаторно – курортною путівкою

- видано 14 направлень до протезно – ортопедичних підприємств для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

закуплено 2 путівки на загальну суму 9720 грн. для інвалідів з дитинства та загального захворювання та загального захворювання з кістково-м’язового профілю (захворювання)

3) Прийнято заяв – 65

    з них :

    допомоги – 32

    субсидія – 22

    перерахунок субсидій – 5

    припинення субсидії – 6

4) На обліку перебуває 6405 ВПО

    - видано довідок – 13

    - видано дублікатів – 53

    Прийнято 7 заяв від УБО АТО

    Всього 203 УБО АТО на обліку

    Прийнято заяв на виплату ВПО – 69

    Зроблено – 4 запита про зняття з обліку

5) 02.06.2016

    Компенсації за путівки 2730 – 1000,00 грн

    02.03.2016 

   9 травня 2240 – 1294,33 грн (п/зб)

   03.03.2016

   9 травня 2730 – 22675,00 грн.            

 

 

УСЗН Новопсковської РДА інформує про зміни щодо призначення субсидії та надання пільг У кінці квітня поточного року урядом прийнято ряд постанов якими удосконалено порядок надання житлових субсидій. Зокрема постановою КМУ від 27.04.2016 року №319 «Про внесення змін до деяких постанов КМУ» внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою КМУ від 21.10.1995 року №848 (зі змінами) де передбачено, що особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, при призначенні субсидії враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги. Також: -змінено розмір щомісячних доходів для фізичних осіб підприємців, а саме: для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, незалежно від отриманих(неотриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць, для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи,- трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб; для платників податку третьої групи,- чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. При цьому до сукупного доходу таких осіб не враховуються розміри доходу за кодом 157 та доходу від підприємницької діяльності за кодом 999. -змінено розрахунок доходів працездатних осіб, які не працюють (крім учнів і студентів, які проживають з батьками чи іншими членами родини; військовослужбовців строкової служби) і середньомісячний дохід яких менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. В такому випадку до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Для студентів денної форми навчання, які мають батьків, зареєстровані самі і не отримують стипендію, а також для осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і не отримують допомогу по безробіттю, у яких середньомісячний дохід менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб; -змінено період врахування до доходу пенсіонера розміру пенсії, відтепер до розрахунку включається розмір пенсії отриманий за попередній рік, а не розмір пенсії отриманий за останній місяць перед зверненням; -змінено порядок надання субсидії для осіб, які орендують житло. Постановою доповнено норму щодо призначення за рішенням комісії субсидії особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму(оренди) житла. При цьому не вимагається відкриття особових рахунків на сплату послуг на особу, яка орендує житло. Даним особам субсидія призначається не більше ніж по місяць, в якому завершується термін дії договору найму (оренди). Призначення субсидії на наступний період здійснюється на підставі подання нового пакету документів; -змінено термін, на який призначається субсидія. Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до кінця опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, і розраховується: на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня; на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня; -передбачено повернення до держбюджету після закінчення опалювального сезону виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних населенням субсидій на оплату опалення. При цьому не повертається до держбюджету частина невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 куб.метрів природного газу, яка зараховується виробником/виконавцем послуг, як оплата послуг у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступні розрахункові періоди. Даним положенням також передбачено: -можливість призначення субсидії неповнолітнім студентам денної форми навчання, які зареєстровані та проживають у гуртожитках; -під час призначення субсидії без звернення громадян на наступний період сім’ям, яким субсидія призначалась на підставі рішення комісії, переглядати зазначені рішення комісії лише у разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб або здійсненні однією із зареєстрованих(фактично проживаючих) осіб протягом 12 місяців купівлі, оплати послуг на суму понад 50 тис.грн.; - можливість припинення субсидії, якщо під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення субсидії, які вплинули(могли вплинути) на право призначення субсидії або визначення її розміру. Постановою КМУ від 27.04.2016 року №317 «Про внесення змін до постанови КМУ від 06.08.2014 №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» змінено соціальні нормативи користування послугами газопостачання та коригуючи коефіцієнти для розрахунку розміру витрат електричної і теплової енергії та природного газу на потреби опалення. Відтепер для користування послугами з газопостачання за наявності газової плити у разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача норма складає 7,1 куб.метрів газу на одну особу та за наявності газової плити та газового водонагрівача – 14 куб.метрів газу на одну особу. При використанні природного газу для індивідуального опалення норма на 1 кв.метр опалювальної площі на місяць в опалювальному періоді становить: Для 1-2 поверхові будівлі – 5,3185 куб.м (5,5 куб.м х 0,967(коригуючий коефіцієнт) = 5,3185 куб.м); Для 3 і більше поверхів – 3,1020 куб.м (5,5 куб.м х 0,564(коригуючий коефіцієнт) = 3,1025 куб.м) Таким чином починаючи з 01 травня 2016 року призначення субсидій ( в тому числі без звернення громадян) та надання пільг буде проводитись з урахуванням внесених змін. Також внесено наступні зміни до Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї: - збільшено з 6 до 12 місяців період, на який визначається право осіб на отримання пільг (при цьому залишився незмінним термін, за який враховуються доходи, – 6 місяців, що передують місяцю, з якого визначається право); ? доповнено перелік доходів, які враховуються при визначенні права особи на отримання пільг, допомогою по безробіттю та іншими виплатами, що здійснюються органами соціального страхування. Не переглядається право осіб на отримання пільг, якщо не закінчився термін, на який визначено відповідне право. Для інших осіб, а також після закінчення терміну, на який було визначено право, визначається право на отримання пільг на наступні 12 місяців. Начальник відділу грошових виплат та компенсацій Т.М.Сєрікова

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 17  по 24 травня  2016 року :

  1. Було проведено 9 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї

64 акта проведення перевірка правильності та повнота інформації щодо надання житлової субсидії

2) Прийнято та направлено до Луганської ОДА 2 заяви щодо виплати одноразової матеріальної допомоги

    Прийнято : 1 заява про взяття на облік щодо забезпечення санаторно – курортною путівкою

    Призначено : 3 інвалідам війни грошову компенсацію замість санаторно – курортної путівкою

    1 непрацюючій малозабезпеченій особі призначено одноразову матеріальну допомогу

3) Прийнято заяв – 67

    з них :

    допомоги – 41

    субсидія – 14

    перерахунок субсидій – 11

    припинення субсидії – 1

   3 виїзда :

   Кам’янка – 5

   Булавинівка – 25

   Лисагорівка , Закотне – 3

4) Всього довідок – 6330

    довідок за неділю – 105  

   дублікати – 101 шт.

   всього УБД – 187

   УБД – 6

   зроблено 26 запитів щодо зняття з обліку ВПО

   прийнято заяв на допомогу – 53

   прийнято 5 заяв для внесення до ЄДАРП (багатодітні сім’ї )

5) Пільги Чорнобиль Аптека – 998,50 грн

    Переселенці -  1053730,51 грн

    Санаторно-курортні путівки ветеранам війни – 3 шт. – 14580 грн.

    Субсидія тверде паливо 20.05.2016 – 9318,80

                          

 

 

   

 

Управління соціального захисту населення надає інформацію з 10 по 17 травня :

1)    Було проведено 8 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї

36 актів проведення перевірка правильності та повнота інформації щодо надання житлової субсидії

2) Прийнято :

- 1 заяву щодо призначення одноразової матеріальної допомоги

- 1 заяву щодо виплати грошової компенсації замість санаторно – курортного лікування

- 3 заяви про взяття на облік для забезпечення путівкою

- 1 заяву про взяття на облік для забезпечення автомобілем

Видано :

- 2 направлення для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

  8 учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС призначено щорічну одноразову грошову допомогу на оздоровлення

  1 учаснику ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС призначено грошову компенсацію вартості продуктів харчування

  закуплено 3 путівки для ветеранів війни (інваліди ВВВ)

  закуплено 6 путівок для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС

  2 інвалідам ВВВ видано путівки

3) Прийнято заяв – 85

    з них :

    допомоги – 31

    субсидія – 35

    перерахунок субсидій – 9

    припинення субсидії – 10

Видано посвідчень – 4

4) Всього довідок – 6245

    довідок за неділю – 142  

дублікати – 80 шт.

всього УБД – 183

УБД – 10

видано посвідчень «ветеран праці» - 1

зроблено 20 запитів щодо зняття з обліку ВПО

прийнято заяв на допомогу – 71

5) 17.05.2016

Санаторно – курортні путівки ветеранам війни – 14580

Дитячі  11.05.2016 – 3412275,56 перераховано

                                    106431,23 залишилося

РТМО 16.05.16 – 1579,53

компенсації за путівки - 1518,75

матеріальна допомога - 1090,75

Чорнобиль харчування - 37185,13

Чорнобиль путівки - 28320

 

    

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 4  по 10 травня  2016 року :

1)    Було прийнято 5 актів обстежень матеріально-побутових умов сім’ї

27 актів проведено перевірка правильності та повноти інформації для призначення субсидії

2)     

- Прийнято 1 заяву щодо призначення грошової компенсації вартості продуктів харчування як учаснику ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

- Видано 1 направлення для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

- 52 громадянам , постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи призначено одноразову щорічну допомогу на оздоровлення

     3)  Поступило заяв – 30

          з них : 

          по допомогах -  18

          по субсидії – 4

          припинення субсидії – 4

          перерахунок субсидії – 4

 

4)       Всього довідок ВПО видано – 6187

          Допомога ВПО – 54 заяви

На облік взято 35 осіб ВПО

Всього УБО АТО – 174

Видано 65 дублікати

Прийнято 2 декларації на подовження пільг

Прийнято 7 заяв для визначення УБО АТО за ЄДАРП

 

5)       Субсидії :

          РКП «Старобільськвода» - 18448,32

          Грошова допомога ветеранам до 9 травня – 95289,66

 

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 12  по 19 квітня  2016 року :

1)    Було прийнято 13 актів обстежень матеріально-побутових умов сім’ї

20 актів проведено перевірка правильності та повноти інформації для призначення субсидії

2)    Прийнято :

- 2 заяви до відділення соціальної допомоги вдома територіального центру

- 2 заяви до стаціонарного відділення для постійного проживання

- 2 заяви щодо виплати одноразової матеріальної допомоги за рахунок державного бюджету

- видано 2 направлення до стаціонарного відділення територіального центру

- видано 2 направлення до протезно-ортопедичних підприємств

- видано 7 направлень до підприємств виробників технічних та інших засобів реабілітації

- 4 інвалідам війни нараховано грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки

- прийнято 1 заяву щодо виплати грошової компенсації вартості продуктів харчування учасникам ліквідації наслідків ЧАЄС 1 категорії 

     3)  Станом на 15.04.16 отримують субсидії 6372 сімей

4)    Допомога ВПО – 12 заяв

На облік взято 49 осіб ВПО

Всього УБО АТО – 161

Видано 92 дублікати

Прийнято 20 декларацій на подовження пільг

Видано 1 посвідчення сім'я загиблого АТО і прийнято документи на виплату

Прийняті документи на пільги 3 заяви від сімей загиблих в зоні АТО

5)    Витрати на поховання 12.04.16 – 1335 грн

Пільги на медичне обслуговування  12.04.16 – 848,34 грн

                                                              14.04.16 – 416,40 грн

Компенсаційні виплати на бензин 13.04.16 – 4795,58 грн

Заходи із соц. , труд. та проф. реабілітації інвалідів 12.04.16 – 450,0 грн

Матеріальна допомога малозабезпеченим 13.04.16 – 1090,76 грн

Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської Катастрофи 14.04.16 – 39473,17 грн

Переселенці 14.04.16 – 938023,00 грн

 

Інформація,

щодо соціального захисту людей з інвалідністю

 

Соціальний захист інвалідів є складовою діяльності держави щодо забезпечення прав і можливостей інвалідів нарівні з іншими громадянами та полягає у наданні пенсії, державної допомоги, компенсаційних та інших виплат, пільг, соціальних послуг, здійсненні реабілітаційних заходів, встановленні опіки (піклування) або забезпеченні стороннього догляду.

Станом на 01.04.2016 року на території району проживає 2634 інваліда, в тому числі:

-      інваліди 1 групи – 272 чол.,

-      інваліди 2 групи – 869 чол.,

-      інваліди 3 групи – 1352 чол.,

-      діти-інваліди – 141 чол.

Кількість інвалідів війни та прирівняних до них складає 124 чол., інвалідів загального захворювання – 1250 чол., інвалідів з дитинства – 255 чол.

Всі люди з інвалідністю відповідно з діючим законодавством одержують соціальні виплати, мають право на різні види пільг та компенсацій. Види необхідної соціально-побутової, медичної допомоги інвалідам визначаються органами медико-соціальної експертизи в індивідуальній програмі реабілітації.

Одним із найважливіших напрямків соціального захисту інвалідів є державні допомоги. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам. Розмір державної соціальної допомоги визначається на підставі Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік» та складає:

-          інвалідам з дитинства 1 групи  підгрупи А – 2206,80 грн.,

-          інвалідам з дитинства 1 групи підгрупи Б – 1611,00 грн.,

-          інвалідам з дитинства 2, 3 групи – 1074,00 грн.,

-          дітям-інвалідам до 6 років – 1335,30 грн.,

-          дітям-інвалідам з 6 до 18 років – 1479,30 грн.

За 2015 рік державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам виплачено 253 особам на суму 5851,8 тис.грн., за 1 квартал 2016 року – 385 особам - 1838,8 тис.грн.

Розмір виплаченої державної соціальної допомоги інвалідам відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» складає 1074,00 тис.грн. У 2015 році зазначену допомогу виплачено 54 особам на суму 700,8 тис.грн., у звітному періоді поточного року  53 особам на суму – 156,6 тис.грн.

Непрацюючим працездатним особам, які здійснюють догляд за інвалідами сума виплаченої компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги в 2015 році склала – 89,8 тис.грн., в 1 кварталі 2016 року – 35,6 тис.грн. Сума виплачених компенсаційних виплат особам, які здійснюють догляд за інвалідом 1 групи в 2015 році склала – 8,3 тис.грн., в  поточному році – 0,085 тис.грн.

Також, відповідно до Порядку про використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, в минулому році 26 інвалідам надано одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 12,5 тис.грн.

Не менш важливим напрямком соціальної підтримки та реабілітації інвалідів є заходи, спрямовані на забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації для максимального відновлення втрачених функцій їх органів. В 2015 році 109 особам видано 101 направлення до протезно-ортопедичних підприємств та 78 направлень до підприємств-виробників для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом 2015 року 36 інвалідів отримало 54 технічних засобів реабілітації та 35 інвалідів - 124 протезно-ортопедичних виробів.

В поточному році для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації видано 23 направлення до протезно-ортопедичних підприємств та 26 направлень до підприємств-виробників. 25 осіб отримало 67 протезно-ортопедичних виробів.

Станом на 01.04.2016 року в черзі на отримання технічних та інших засобів реабілітації перебуває 140 інвалідів, з них 4 інваліда - для забезпечення кріслами колісними, які стали на чергу в поточному році.

Відчутною соціальною підтримкою інвалідів є оздоровлення. В минулому році в санаторно-курортних закладах оздоровлено 47 інвалідів загального захворювання, 16 інвалідів війни та 7 інвалідів, захворювання, яких пов’язане з ліквідацією Чорнобильської катастрофи. Інваліди війни та учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС пройшли санаторно-курортне лікування в місцевому санаторію «Перлина». 37 інвалідам війни та 26 інвалідам загального захворювання виплачено грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки на загальну суму – 19,0 тис.грн. Розмір грошової компенсації складав: інвалідам війни 1, 2 групи - 360,00 грн., інвалідам війни 3 групи – 270,00 грн., інвалідам загального захворювання 1, 2 групи – 270, 00 грн., інвалідам загального захворювання 3 групи – 180,00 грн.

Також, комунальним закладом «Новопсковський центр первинної медико-санітарної допомоги Новопсковської районної ради» було направлено на санаторно-курортне лікування до санаторіїв МОЗ України в 2015 році 3 дітей-інвалідів, в поточному році 1 дитину-інваліда.

Нажаль, серйозним та гострим питанням завжди залишається забезпечення інвалідів спецавтотранспортом. На сьогодні в черзі в Департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації для отримання пільгових автомобілів перебуває 30 чоловік, в тому числі: 2 інваліда війни, 10 інвалідів загального захворювання, 10 інвалідів з дитинства, 3 дитини-інваліда та 5 інвалідів, захворювання яких пов’язане з ліквідацією Чорнобильської катастрофи.

Відповідно до Порядку виплати грошових компенсацій на бензин ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228, інваліди, які перебувають на обліку для забезпечення автомобілем та інваліди, які в установленому порядку забезпечені автомобілем, мають право на отримання грошової компенсації на бензин ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.  В минулому році грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів виплачувалась в розмірі – 217,95грн., на транспортне – 287,29 грн., що складає 22%, 29% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, Так у 2015 році зазначену компенсацію виплачено 39 інвалідам на загальну суму 11,2 тис.грн.

Відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», інваліди, які отримують пенсію, що не перевищує мінімального розміру пенсії, або державну соціальну допомогу, призначену замість пенсії, діти-інваліди мають право на безплатне придбання лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування. Комунальним закладом «Новопсковський центр первинної медико-санітарної допомоги Новопсковської районної ради» безкоштовно забезпечено лікарськими засобами за рецептами лікаря в 2015 році 39 дітей-інвалідів на суму 11,5 тис.грн, в 1 кварталі 2016 року – 12 дітей-інвалідів на суму 3,5 тис.грн. Новопсковським районним територіальним медичним об’єднанням в минулому році безкоштовно забезпечено лікарськими засобами за рецептами лікаря 2 інвалідів з дитинства на суму – 1,324 тис.грн. та 4 дітей-інвалідів на суму – 2,046 тис.грн.

У навчальних закладах району забезпечуються права дітей-інвалідів та дітей з вадами розумового та (або) фізичного розвитку на рівний доступ до якісної освіти. У загальноосвітніх навчальних закладах району обліковується 58 дітей-інвалідів, з яких 36 осіб навчаються в загальноосвітніх класах і повністю адаптовані до навчально-виховного процесу в школах, 22 дитини знаходиться на індивідуальному навчанні.

З метою формування толерантного ставлення до дітей та громадян з особливими потребами, сприйняття їх як рівноправних членів суспільства у навчальних закладах району проводиться відповідна інформаційно-просвітницька робота. Дітей з особливими потребами постійно залучають до участі у виховних позакласних заходах. У школах району серед однолітків організовуються „уроки доброти” на тему: „Дивіться на нас, як на рівних”.

Для підвищення рівня підготовки до вступу до вищих навчальних закладів всіх рівнів акредитації педагогічними працівниками загальноосвітніх навчальних закладів постійно організовувались профорієнтаційні заходи з роз’яснення умов вступу дітей цієї категорії для продовження навчання у ВНЗ.

Люди, які мають обмежені фізичні можливості на ринку праці залишаються неконкурентоспроможними, деякі з них не мають змоги працювати, живуть ізольовано, майже ні з ким не спілкуються. Метою досягнення ними матеріальної незалежності, самозабезпечення та інтеграції в суспільство є забезпечення професійної реабілітації та зайнятості інвалідів. Протягом 2015 року Новопсковським районним центром зайнятості зареєстровано 21 особу з обмеженими фізичними можливостями, 17 осіб отримали статус безробітного, 9 інвалідів працевлаштовано. Рівень працевлаштування даної категорії склав 42,8%. За 1 квартал поточного року працевлаштовано 4 інваліда.

В липні 2003 року в районі створене стаціонарне відділення для постійного проживання на 30 ліжко-міст. Відділення надає послуги пенсіонерам та інвалідам проживаючим у Новопсковському районі. Приймаються на обслуговування за направленням управління соціального захисту населення райдержадміністрації. На сьогодні у відділенні проживають 32 пенсіонера, з яких 13 інвалідів (2 інваліди з дитинства, 1 інвалід по зору 10 інвалідів загального захворювання). Інваліди отримують цілодобовий догляд, 4 разове харчування, консультації лікарів своєчасну цілодобову медичну допомогу. Послуги у відділенні надають 4 медичних сестри, 5 молодших медичних сестер, 2 кухарі, 1 прачка (машинист з прання білизни), слюсар та електрик. Бюджетними призначеннями на 2016 рік виділено на стаціонарне відділення для постійного проживання 608,8 тис.гривень. Вартість обслуговування за квітень місяць 2016 року одного мешканця відділення складає 3719,00 грн. За 2015 рік обслуговано 42 пенсіонера, з яких 16 інвалідів.

Також у районі з 2003 року працює відділення ранньої соціальної реабілітації дітей - інвалідів та дітей групи ризику. Станом на 01.04.2016 року у районі проживають 141 дитина-інвалід, з яких реабілітацію у відділенні, за показниками захворювань, можуть проходити 52 дитини-інваліда, в районні  проживають  часто хворіючи діти - це 461 дитина групи ризику. Відділення займає 173,4 кв.м., має 7 кімнат, санвузол та побутову  кімнату. Має медичне, ігрове, спортивне обладнання. В відділенні працюють: лікар дитячий, вчитель-реабілітолог, асистент вчителя – реабілітолога, медична сестра з масажу, медична сестра з фізіотерапії, медична сестра з лікувальної фізкультури, логопед.

Станом на 01.04.2016 реабілітацію прошли 14 дітей-інвалідів та 97 дітей групи ризику. Пропускна здатність відділення 4-16 дітей на день. Реабілітацію діти проходять згідно призначень лікарів дитячих. За 2015 рік послугами реабілітації скористувалися 369 дітей, з яких 36 інвалідів. Фінансування  на 2016 год складає  348,6 тис. гривнь.

Відділення має транспорт, який здійснює підвіз дітей-інвалідів до відділення. В літній період, при наявності пального, згідно графіку підвозу, діти з віддалених населених пунктів районну проходять курс реабілітації. До  проходження курсу реабілітації та підвозу дітей з віддалених населених пунктів районну залучаються медичні фахівці ФАП та батьки.

Для осіб з обмеженими фізичними можливостями забезпечено вільний доступ та створені умови щодо безперешкодного доступу до наступних об’єктів району: побудовані пандуси та обладнані кнопки виклику до адміністративних будівель райдержадміністрації та райради, управління Пенсійного фонду України в Новопсковському районі, закладів соціального захисту населення, закладів територіально-медичного об’єднання, державних та приватних аптек, поштових відділень. Абонентські відділи 4 житлово-комунальних підприємств обладнано кнопками виклику, 2 будівлі обладнано пандусом. У навчальних закладах встановлені кнопки виклику з відповідними табличками, у Донцівській, Рогівській ЗОШ І-ІІ ступенів побудовано пандуси. Новопсковська газопроводська ЗОШ І-ІІІ ступенів має безперешкодний доступ до навчального закладу.

З метою підвищення рівня правової грамотності серед найменш захищеної категорії громадян нашого суспільства на офіційному веб-сайті Новопсковської райдержадміністраці розміщено інформацію про соціальний захист людей з інвалідністю та їх права.

Під час особистого прийому осіб з обмеженими фізичними можливостями спеціалістами управління проводиться відповідна інформаційно-роз’яснювальна робота щодо права на пільги та компенсації відповідно до чинного законодавства. Також, з метою додаткового інформування, вищезазначену інформацію розміщено на інформаційному стенді управління. 

Для здійснення оперативної інформаційно-роз’яснювальної роботи, працює он-лайн мобільний соціальний офіс «Бібліотеки Новопсковщини – платформа для інформування громадян», який діє при Центральній районній бібліотеці. Он-лайн мобільний соціальний офіс здійснює свою роботу за участю спеціалістів управління соціального захисту населення райдержадміністрації, Новопсковського районного центру зайнятості, Управління Пенсійного фонду в Новопсковському районі.

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 28.09.2006 № 557 «Про виконання підприємствами, установами та організаціями району Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

Станом на 01 квітня 2016 року на обліку в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації перебуває 933 ветеранів війни, що складає 11% від загальної кількості пільговиків району, в тому числі: 124 інваліда війни та прирівняних до них осіб, з них 47 інвалідів Великої Вітчизняної війни; 408 учасників війни; 265 учасників бойових дій; 136 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни.

Всі ветерани війни мають відповідні посвідчення, які дають право на отримання пільг, передбачених Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». У відповідності з цим Законом ветеранам війни надаються відповідні знижки при оплаті за користування житлово-комунальними послугами, забезпечення твердим паливом, санаторно-курортним лікуванням, зубопротезуванням, забезпечення ліками та інші.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2003р. №117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», дані кожного ветерана війни заносяться до електронної картки Реєстру пільговиків. Постійно ведеться робота, направлена на формування та коригування створеного реєстру пільговиків району, підтримку його в актуальному стані.

Управління соціального захисту населення є головним розпорядником коштів за надані пільги ветеранам та особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус  ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Фінансування видатків на здійснення заходів із соціального захисту ветеранів війни здійснюється за рахунок субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам.

За минулий рік ветеранам війни надано пільг за спожиті житлово-комунальні послуги  та послуги зв’язку на загальну суму 5338,3 тис. грн., в тому числі:

- по природному газу – 4626,1 тис. грн;  по електроенергії – 519,3 тис. грн; по теплопостачанню – 9,6 тис.грн;  по водопостачанню та водовідведенню – 24,1 тис. грн;  по квартплаті та вивозу сміття  - 41,1 тис. грн.

По послугам зв’язку надано пільг на суму 118,1 тис. грн, в тому числі, по абонементній платі за телефон 117,4 тис. грн та встановлення телефону на пільгових умовах 0,3 тис. грн. В минулому році 2 ветеранам війни встановлено квартирні телефони на пільгових умовах.

За звітний період 2016 року надано пільг за спожиті житлово-комунальні послуги на загальну суму 7228,9 тис. грн, в тому числі :

- по природному газу 7049,3 тис. грн; по електроенергії 162,9 тис. грн; по водопостачанню та водовідведенню 5,1 тис. грн;  по квартплаті та вивозу сміття 11,6 тис. грн.

У 2015 році 20 ветеранам війни, в тому числі 4 інвалідам війни, 3 учасникам бойових дій та 13 учасникам війни і сім’ям загиблих (померлих) ветеранів війни, які проживають у негазифікованих житлових будинках, проведена виплата готівкою на придбання твердого палива на загальну суму 15,0 тис. грн. На цей час в районі у негазифікованих будинках проживає 16 ветеранів війни. В управлінні завершено збір інформації від сільських та селищних рад щодо вирішення питання виплати у поточному році готівкою вартості твердого палива. Виплату буде проведено після надходження коштів з державного бюджету.

Відповідно до Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» ветеранам війни, жертвам нацистських переслідувань та особам, на яких розповсюджується дія цих законів, щорічно до 5 травня виплачується разова грошова допомога у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень. У 2015 році  зазначену допомогу було виплачено 1046 особам на загальну суму 747,4 тис. грн.

Одним з основних напрямків соціальної підтримки ветеранів є оздоровлення. В минулому році 21 ветерана війни було забезпечено санаторно-курортними путівками, в тому числі 14 інвалідів війни, 3 учасника бойових дій, 2 учасника війни та 2 дружини померлих ветеранів, які пройшли санаторно-курортне лікування у місцевому санаторію «Перлина».

Згідно Закону інваліди війни мають право вибору: скористатися щорічно санаторно-курортною путівкою або одержати один раз на два роки компенсацію за невикористане санаторно-курортне лікування. В минулому році вищевказану компенсацію виплачено 37 інвалідам війни на загальну суму 13,4 тис. грн.

На жаль, серйозним та гострим питанням завжди залишається забезпечення інвалідів війни спецавтотранспортом. На сьогодні в черзі для отримання пільгових автомобілів перебуває 2 інваліда війни, з них 1 інвалід Великої Вітчизняної війни.

Відповідно до Порядку виплати грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування в  минулому році виплачена компенсація 7 інвалідам війни на суму 1,8 тис. грн.

Також у минулому році 20 особам проведено відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни на суму 26,5 тис. грн., за звітний період поточного року - 1 особі на суму 1,3 тис. грн.

Велика робота по наданню ветеранам війни та членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни проводиться Новопсковським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг). На цей час в 26 населених пунктах району соціальними працівниками  обслуговуються 132 ветерана війни. Безкоштовно послугами перукаря та швачки скористувалися 39 ветеранів. У стаціонарному відділенні постійного перебування проживає 30 чоловік, в тому числі 8 ветеранів війни. Всі вони похилого віку, мають належний догляд, постійно отримують медичне, соціально-побутове обслуговування, забезпечені 4-х разовим харчуванням.

У 2015 році в районі діяла Комплексна районна програма соціального захисту населення Новопсковського району на 2013-2015 роки. На виконання заходів Програми у минулому році з районного бюджету профінансовано 163,5  тис. грн., з них:

-сума фінансової підтримки районній організації ветеранів склала – 87,9 тис. грн,  районній спілці ветеранів Афганістану  - 4,0 тис. грн.

Новопсковському районному територіальному медичному об’єднанню для ветеранів війни на проходження їх лікування у стаціонарі, харчування профінансовано – 42,5 тис. грн.

Комунальному закладу «Новопсковський центр первинної медико-санітарної допомоги Новопсковської районної ради» для ветеранів війни на безкоштовне отримання ліків і безоплатне зубопротезування профінансовано – 7,5 тис. грн.

У зв’язку з тим, що термін Комплексної районної програми соціального захисту населення Новопсковського району на 2013-2015 роки закінчився, рішенням районної ради  від 19 лютого 2016 року № 4/15 затверджено Комплексну районну програму соціального захисту населення Новопсковського району на 2016-2020 роки.

У першому кварталі поточного року на виконання Програми з районного бюджету районній організації ветеранів виділено 8,9 тис. грн, районній спілці ветеранів Афганістану – 3,2 тис. грн, Новопсковському районному територіальному медичному об’єднанню для ветеранів війни на проходження їх лікування в стаціонарі, харчування з районного бюджету профінансовано – 6,0 тис. грн,  Комунальному закладу «Новопсковський центр первинної медико-санітарної допомоги Новопсковської районної ради» для ветеранів війни на безкоштовне отримання ліків і безплатне зубопротезування  – 0,2 тис. грн.

Оскільки робота з ветеранами війни носить постійний характер, пропоную вказане розпорядження залишити на контролі,  хід його виконання заслухати на засіданні колегії райдержадміністрації у наступному році.

 

 

Начальник управління

соціального захисту населення

райдержадміністрації                                                                                      І.М. Гаркавченко

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 29.03  по 05.04  2016 року :

1)    Було прийнято 21 акт обстежень матеріально-побутових умов сім’ї

38 актів проведено перевірка правильності та повноти інформації для призначення субсидії

2)    Прийнято :

- 1 заяву до відділення соціальної допомоги вдома територіального центру

- 1 заяву до відділення адресної натуральної та грошової допомоги територіального центру

- 3 заяви про взяття на облік щодо забезпечення санаторно-курортною путівкою

- видано 1 направлення до протезно-ортопедичних підприємств

- прийнято 5 заяв щодо отримання послуг із здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції

     3)  Прийнято заяв – 80

З них :

допомоги – 46

субсидія – 34

Проведено комісію :

субсидія – 18

пільги – 1

дсд малозабезпеченим сім’ям - 15

Станом на 05.04.2016 року 6338 сімей району отримують субсидію.

4)    Допомога ВПО – 16 заяв

На облік взято 30 осіб ВПО

Всього УБО АТО – 156 

Управління соціального захисту населення інформує за період  з 22  по 29 березня 2016 року :

1)    Було прийнято 27 актів обстежень матеріально-побутових умов сім’ї

2)    Прийнято та направлено до Луганської ОДА 3 заяви щодо виплати одноразової матеріальної допомоги

Прийнято :

- 1 заява щодо виплати одноразової матеріальної допомоги за рахунок державного бюджету

- 4 заяви до відділення соціальної допомоги вдома територіального центру

- 5 заяв до відділення адресної натуральної та грошової допомоги територіального центру

- 1 заява про взяття на облік щодо забезпечення санаторно-курортною путівкою

- видано 7 направлень до протезно-ортопедичних підприємств

- видано 5 направлень до підприємств виробників технічних та інших засобів реабілітації

- прийнято 1 заяву щодо виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки

- призначено щорічно допомогу на оздоровлення 38 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 3 категорії

- 33 інвалідам призначено грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

     3)  Прийнято заяв – 74

З них :

допомоги – 50

субсидія – 9

перерахунок субсидії – 6

припинення субсидії – 8

вугілля – 1

Станом на 25.03.2016 року 6338 сімей району отримують субсидію.

4)    Присвоєно статус багатодітної родини 4 сім’ям (видано посвідчення)

Направлено 2 дитини з багатодітної родини до «Молодої гвардії»(з 30.03.16)

Надійшла 1 справа для розгляду комісією щодо присвоєння звання «Мати-героїня»(готується до розгляду)

5)    Допомога ВПО – 28 заяв

На облік взято 23 особи ВПО

Відправлено на обласну комісію щодо призначення особливих заслуг 4 справи

Всього УБО – 150

за період 22.03 по 29.03 – 3 заяви на облік в ЄДАРП

Прийнято 14 клопотань щодо забезпечення пільгової категорії паливом

Прийнято декларацій від багатодітних сімей – 20

Перевірено 22 справи призначення пенсій УПФ

6)    Субсідії :

           Новопсков житло  – 14208,97

           РКП «Старобільськвода» - 6176,07

Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1249,20

 

 

 

 

 

Соціальний захист людей з інвалідністю та їх права.

 

Інвалідом є особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов'язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист.

Згідно зі статтею 9 Конвенції ООН про права інвалідів, ратифікованої Верховною Радою України у 2009 році, з метою надання людям з інвалідністю можливості вести незалежний спосіб життя й усебічно брати участь у всіх аспектах життя, держави-учасниці зобов'язані вживати належних заходів для забезпечення людям з інвалідністю доступу нарівні з іншими до фізичного оточення, до транспорту, до інформації та зв'язку, зокрема інформаційно-комунікаційних технологій і систем, а також до інших об'єктів і послуг, відкритих або таких, що надаються населенню, як у міських, так і в сільських районах.

Згідно зі статтею 13 Конвенції держави-учасниці зобов'язані забезпечувати людям з інвалідністю нарівні з іншими ефективний доступ до правосуддя, зокрема передбачаючи процесуальні та відповідні вікові корективи, які полегшують виконання ними своєї ефективної ролі прямих і опосередкованих учасників, у тому числі свідків, на всіх стадіях юридичного процесу, зокрема на стадії розслідування та інших стадіях попереднього провадження. Щоб  сприяти забезпеченню інвалідам ефективного доступу до правосуддя, держави-учасниці сприяють належному навчанню осіб, які працюють у сфері здійснення правосуддя, зокрема в поліції та пенітенціарній системі.

Відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» матеріальне, соціально-побутове і медичне забезпечення інвалідів здійснюється у вигляді грошових виплат (пенсій, допомог, одноразових виплат), забезпечення медикаментами, технічними й іншими засобами, включаючи друковані видання із спеціальним шрифтом, звукопідсилюючу апаратуру та аналізатори, а також шляхом надання послуг по медичній, соціальній, трудовій і професійній реабілітації, побутовому та торговельному обслуговуванню.

Відповідно до ст.38 Закону інвалідам і дітям-інвалідам надаються безоплатно або на пільгових умовах на підставі індивідуальної  програми реабілітації послуги із соціально-побутового і медичного обслуговування, технічні та інші засоби реабілітації (засоби для пересування, протезні вироби, сурдотехнічні засоби, мобільні телефони для письмового спілкування тощо), вироби медичного призначення (індивідуальні пристрої, протези очей, зубів, щелеп, окуляри, слухові та голосоутворювальні апарати, ендопротези, сечо- та калоприймачі тощо), а також автомобілі, крісла колісні з електроприводом - за наявності відповідного медичного висновку.

Інваліди першої і другої груп мають право при амбулаторному лікуванні на придбання лікарських засобів за рецептами лікарів з оплатою 50 відсотків їх вартості. Інваліди, які отримують пенсію, що не перевищує мінімального розміру пенсії, або державну соціальну допомогу, призначену замість пенсії, діти-інваліди - на безплатне придбання лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування.

За наявності медичних показань, інвалідам надається право на безплатне забезпечення санаторно-курортними путівками.

Інваліди, діти-інваліди та особи, які супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів мають право на 50-відсоткову знижку вартості проїзду на внутрішніх лініях (маршрутах) повітряного, залізничного, річкового та автомобільного транспорту в період з 1 жовтня по 15 травня.

Інвалідам I та II групи, дітям-інвалідам та особам, які супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів надається право на безплатний проїзд у пасажирському міському транспорті (крім таксі).

 

 

 

Управління соціального захисту населення інформує за період з 23 по 29 лютого 2016 року :

1)    Було прийнято 37 актів обстежень матеріально-побутових умов сім’ї

2)    Прийнято :

-         1 заяву про взяття на облік для забезпечення санаторно – курортною путівкою

-         2 заяви щодо обслуговування відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру .

3)    Прийнято заяв – 84

З них :

допомоги – 21

субсидія – 25

перерахунок субсидії – 16

припинення субсидії – 19

вугілля – 3

Станом на 01.03.2016 року 6250 сімей району отримують субсидію. Сума нарахованої субсидії за січень – лютий 2016 року складає 24820,3 тис.грн.

Середньомісячний дохід на особу в домогосподарствах , яким призначено субсидію в лютому місяці складав 1686,44 грн., середній розмір призначених субсидій дорівнює – 1621,53 грн.

4)    Прийнято 5 декларацій для подовження пільг багатодітнім сім’ям

-         всього на обліку 137 УБД АТО

прийнято 2 заяви про взяття на облік до ЮАРП

-         прийнято 40 заяв на допомогу внутрішньо переміщеним особам

-         прийнято 50 заяв та видано довідок для взяття на облік

-         направлено до пенсійного фонду 2 витяги з протоколу про встановлення пенсії за особливі заслуги

-         видано 16 дублікатів

-         зроблено запити щодо зняття з обліку до 10 управлінь соціального захисту населення України про подвійний облік внутрішньо переміщених осіб (68 чоловік)

5)    Пільги :

ЛПУ пільги – 115,33

Новопсков житло пільги – 4047,89

РКП «Старобільськвода» - 1938,37

Субсідії :

ЛПУ  – 299,99

Новопсков житло  – 22133,29

РКП «Старобільськвода» - 5120,01

Пільги на медичне обслуговування громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1025,42

   

25 лютого 2016 року відбувся Он-лайн мобільний соціальний офіс «Бібліотеки Новопсковщини – платформа для інформування громадян» . За час проведення безперервного скайп – зв’язку спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації надано роз’яснення та консультації 13 особам з питань надання пільг по житловому-комунальним послугам призначення житлових субсидій , нарахування державних допомог сім’ям з дітьми , малозабезпеченим сім’ям .  

ЗМІНИ 
до Інструкції з надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів

 Викласти в такій редакції:

Крім заяви про надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики, заявники-роботодавці надають відділенням Фонду:

анкету заявника-роботодавця за формою;

копії статуту або положення, інших установчих документів (у разі їх наявності) з усіма змінами та доповненнями, засвідчені підписом та скріплені печаткою заявника-роботодавця (за наявності);

копію протоколу про обрання на посаду (рішення про призначення) посадових осіб заявника-роботодавця (директора, головного бухгалтера), засвідчену підписом та скріплену печаткою заявника-роботодавця (за наявності);

баланс (звіт про фінансовий стан)звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід)за попередній рік та останній звітний період (за наявності);

податкову декларацію з податку на прибуток заявника-роботодавця за попередній рік та останній звітний період (за наявності);

довідку територіальних органів Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

обґрунтування необхідності здійснення видатків на заходи, перелік обладнання та інших товарно-матеріальних цінностей, які планується придбати за рахунок коштів Фонду, за формою ;

бізнес-план, прайс-листи, комерційні пропозиції для обґрунтування вартості проекту (для заявників-роботодавців, які звернулися за отриманням фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики, результатом використання якої передбачається отримання прибутку);

обґрунтування отримання фінансової допомоги за формою;

документ, що підтверджує право власності на приміщення, або договір оренди приміщення, де буде розміщене (встановлене) майно та/або надаватимуться відповідні послуги та проводитимуться роботи;

письмову згоду засновника про отримання заявником-роботодавцем фінансової допомоги за рахунок коштів Фонду за заявленим напрямом;

Відділення Фонду при прийнятті заяви перевіряє наявність усіх необхідних документів та видає у день її прийняття заявнику відривний корінець заяви із зазначенням дати реєстрації за формою. Якщо до заяви не додано всі необхідні документи, то відділення Фонду у відривному корінці (у день реєстрації заяви) визначає перелік документів, які необхідно додати.

Заявник має подати до відділення Фонду ненадані документи згідно з переліком, зазначеним у відривному корінці, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дати реєстрації заяви;

Відділення Фонду протягом 20 робочих днів з дати звернення перевіряє подані заявником документи на відповідність вимогам Інструкції та чинному законодавству, а також у документах заявника-роботодавця перевіряє інформацію щодо:

реєстрації у відділенні Фонду;

виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів;

подання відділенню Фонду звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10 лютого 2007 року № 42, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2007 року за № 117/13384 (далі - Звіт);

сплати сум адміністративно-господарських санкцій і пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів;

відсутності зменшення протягом року, що передує року звернення, порівняно з попереднім середньооблікової чисельності штатних працівників, яким встановлено інвалідність, більше ніж на 10 відсотків (для заявника-роботодавця, заснованого громадською організацією інвалідів);

належного виконання попереднього договору, укладеного з відділенням Фонду.

З урахуванням зазначеної перевірки документів та відомостей про заявника-роботодавця відділення Фонду:

аналізує інформацію на підставі документів, наданих заявником- роботодавцем, а також наявність обігових коштів, виробничого та кадрового потенціалу, платоспроможність, відповідність вимогам чинного законодавства, наявність заборгованості за виплатою заробітної плати тощо;

оцінює бізнес-проект заявника-роботодавця стосовно актуальності впровадження, строку окупності, відповідності видам діяльності заявника- роботодавця, конкурентоздатності товарів (робіт, послуг), які планується виробляти (виконувати, надавати), достатності виробничого та кадрового потенціалу;

аналізує цінові пропозиції вартості обладнання, робіт, послуг, які планується закуповувати;

прогнозує ризики неповернення коштів - у разі надання фінансової допомоги на поворотній основі та цільової позики.

Заявникам-роботодавцям, які у межах коштів, наявних у Фонді, запропонують найбільші показники результативності з працевлаштування та/або реабілітації інвалідів і матимуть найбільшу соціальну значимість, надається перевага.

Відділення Фонду надсилає на погодження Фонду соціального захисту інвалідів (далі - Фонд) один примірник поданих документів заявника-роботодавця та інформацію, передбачену цим пунктом.

Фонд із дня отримання примірника документів протягом 7 робочих днів перевіряє наявність відповідних бюджетних призначень, достовірність інформації, відповідність основним критеріям оцінки заявника-роботодавця, наявність повного переліку документів.

Фонд інформує відділення Фонду, заявника-роботодавця та Міністерство соціальної політики України про погодження або відмову у наданні фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики листом-погодженням, у якому містяться обґрунтування стосовно доцільності надання або відмови у наданні фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики заявнику-роботодавцю.

У разі звернення заявників-роботодавців, які засновані громадськими організаціями інвалідів, за отриманням фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок коштів Фонду (крім фінансової допомоги на здійснення заходів щодо фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів) відділення Фонду не пізніше ніж через 3 робочі дні після отримання погодження від Фонду надсилає два примірники документів разом із листом-погодженням Фонду Міністерству соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям.

Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації протягом 15 робочих днів з дати надходження пакета документів від відділення Фонду визначають доцільність надання заявнику-роботодавцю, заснованому громадською організацією інвалідів, фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики.

Не пізніше ніж через 3 робочі дні після прийняття рішення стосовно доцільності надання заявнику-роботодавцю, заснованому громадською організацією інвалідів, фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації надсилають розпорядження, висновок-пропозицію та один примірник документів Міністерству соціальної політики України, копію розпорядження - Фонду, відділенню Фонду та заявнику-роботодавцю, заснованому громадською організацією інвалідів.

Один примірник документів залишається у Міністерстві соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласних, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях.

Міністерство соціальної політики України протягом 15 робочих днів з дати надходження рішення (розпорядження) від Міністерства соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з урахуванням висновку-пропозиції та зазначеного примірника документів приймає рішення про доцільність надання фінансової допомоги та цільової позики заявнику-роботодавцю, заснованому громадською організацією інвалідів, або про відмову в її наданні.

У разі необхідності доопрацювання або уточнення інформації строк прийняття рішення Міністерством соціальної політики України може бути продовжений, але не більше ніж до 15 робочих днів.

Міністерство соціальної політики України за наявності хоча б однієї з підстав цього розділу, приймає рішення щодо відмови у наданні фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок коштів Фонду.

Міністерство соціальної політики України не пізніше ніж через 3 робочі дні після прийняття рішення інформує Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації про прийняте рішення та надсилає дві копії рішення Фонду, який не пізніше ніж через 3 робочі дні передає одну копію відділенню Фонду;

Відділення Фонду інформує заявника-роботодавця, заснованого громадською організацією інвалідів, про результати розгляду його заяви та надсилає копію рішення Міністерству соціальної політики України про доцільність надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок коштів Фонду протягом 3 робочих днів після отримання такого рішення.

За зверненням заявника-роботодавця, заснованого громадською організацією інвалідів, але не пізніше 10 робочих днів з дати отримання ним письмового повідомлення про результати розгляду його заяви відділенням Фонду укладається із ним договір про надання фінансової допомоги та цільової позики.

Відділення Фонду протягом 3 робочих днів з дати підписання договору про надання фінансової допомоги та цільової позики із заявником-роботодавцем, заснованим громадською організацією інвалідів, надсилає його копії до Фонду і Міністерства соціальної політики України, а також інформує про це у письмовій формі Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації.

Якщо протягом 10 робочих днів заявником не підписано договір, відділення Фонду за погодженням Фонду може продовжити строк укладання договору (за наявності поважних причин), про що повідомляє Міністерство соціальної політики України, Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації;

 

 

Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 грудня 2012 року № 1407, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 року за № 130/22662.”;

У разі виникнення необхідності у зміні даних, затверджених рішенням Міністерства соціальної політики України, Фонд за наявності письмового звернення від відділення Фонду, до якого звернувся заявник-роботодавець, який заснований громадською організацією інвалідів, звертається з відповідним обґрунтуванням до Міністерства соціальної політики України щодо прийняття рішення про внесення змін до раніше прийнятого рішення Міністерства соціальної політики України в частині зміни розміру фінансової допомоги та кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Міністерство соціальної політики України протягом 15 робочих днів з дати надходження документів від Фонду інформує його про прийняте рішення.

Фондом подаються на розгляд Міністерства соціальної політики України документи тих заявників-роботодавців, у яких відсутні порушення щодо виконання умов договору про надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики (дотримання графіка створення робочих місць для працевлаштування інвалідів, графіка введення в експлуатацію придбаного обладнання тощо).”.

Перелік випадків, за якими інваліди підлягають забезпеченню протезно-ортопедичними виробами підвищеної складності, визначається Положенням про первинне та складне протезування та ортезування осіб з вадами опорно-рухового апарату, затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 вересня 2004 року № 234, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07 жовтня 2004 року за № 1277/9876 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 04 серпня 2014 року № 524).

Протезно-ортопедичні підприємства, які забезпечують інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації і до яких звернувся інвалід, надсилають відділенням Фонду за місцем реєстрації проживання інваліда такі документи:

копію направлення, виданого структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім міст Києва та Севастополя) рад;

калькуляцію вартості протезно-ортопедичного виробу підвищеної складності з розшифруванням трудових та матеріальних витрат, затверджену підприємством;

обґрунтування щодо необхідності виготовлення протезно-ортопедичних виробів підвищеної складності за підписом керівника підприємства, що відповідає кваліфікаційним вимогам до виготовлення, поставки, ремонту та технічного обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, або лікаря клініки УкрНДІ протезування відповідно до Положення про первинне та складне протезування та ортезування осіб з вадами опорно-рухового апарату, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 вересня 2004 року № 234, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 07 жовтня 2004 року за № 1277/9876 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 04 серпня 2014 року № 524);

рішення комісії підприємства або лікаря клініки УкрНДІ протезування щодо необхідності протезування протезно-ортопедичними виробами підвищеної складності;

витяг з реєстру Централізованого банку даних з проблем інвалідності про видані інвалідам, дітям-інвалідам, окремим категоріям населення протезно-ортопедичні вироби підвищеної складності.

Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населенняперелік технічних та інших засобів реабілітації для інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321 (зі змінами);

Рішення про надання фінансової допомоги на оплату вартості навчання та перекваліфікації шляхом відшкодування витрат приймається Комісією відділення Фонду за наявності документів, зазначених у цьому пункті, а в разі їх відсутності, якщо заявник - фізична особа є зареєстрованою (взятою на облік) внутрішньо переміщеною особою, - на підставі інформації Централізованого банку даних з проблем інвалідності та індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда.

До складу комісії (за згодою) можуть входити представники закладів охорони здоров’я, освіти, громадських організацій та органів соціального захисту населення.

Для підтвердження можливості надання освітніх послуг за вибраною заявником - фізичною особою спеціальністю відділення Фонду може звертатися (шляхом надсилання листів) до навчального закладу з метою з`ясування наявності відповідної ліцензії такого закладу.”;

 

Управління соціального захисту населення інформує за період з 13 по 22 лютого 2016 року :

1)    Було прийнято 34 актів матеріально-побутових умов сім’ї

2)    Прийнято:

-         6 заяв щодо обслуговуванням відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру

-         1 заяву щодо виплати компенсації вартості продуктів харчування та щорічної допомоги на оздоровлення учаснику ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

-         видано 7 направлень до протезноортопед підприємств

-         прийнято 2 заяви щодо виплати одноразової допомоги за рахунок обласного бюджету

-         видано 1 посвідчення учаснику ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 2 категорії

-         19.02.2016 рішенням районної ради затверджено Комплексну районну програму соціального захисту населення Новопсковського району на 2016-2020 роки

3)    Прийнято заяв – 96

З них :

допомоги – 47

субсидія – 23

перерахунок субсидії – 16

припинення субсидії – 7

вугілля – 3

4)    Прийнято заяв – 5

Всього УБД 135

декларації – 12

на пільги

прийнято на виплату внутрішньо переміщеним особам – 33 заяви

видано 47 довідок та 15 дублікатів

всього на обліку 5800 внутрішньо переміщених осіб

направлено 2 клопотання на комісії щодо встановлення пенсії за особливі заслуги

перевірено 15 пенсійних справ в пенсійнім фонді

5)    Соціальний захист громадян , які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 35040.72 грн. за січень 2016

Щомісячна адресна допомога особам які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО , для покриття витрат на проживання в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг – 1384790.41 грн. за лютий 2016 р.

 

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2
Новопсковська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Новопсков, пер.Кірова, 1
Тел./факс (92303) 2-14-52
Веб-сайт: http://nvp.loga.gov.ua
E-mail: admfin@ukrpost.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.nvp.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Новопсковська РДА